Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Υπάρχω και εγω....!

Γειά σας, γειά σας μπλοκοφίλοι μου!
Χάθηκααααα...!!! Το ξέρω!!! Ε την έχω δει "επαγγελματίας" τώρα και ασχολούμε με τις μπομπονιερίτσες μου...! Και όλα αυτά τα δημοσιεύω στο άλλο μου μπλόκ www.xeiropoiima.blogspot.com. Γενικά όμως είναι πολύ λιγοστός ο χρόνος μου για να δημιουργήσω...! Δύσκολα τα πράγματα...! Τα παιδιά όσο μεγαλώνουν τόσο περισσότερο χρόνο απαιτούν τελικά μου φαίνεται! Είναι και ο καιρός...Τι χειμώνας είναι αυτός φέτος;;;
Σας παρακολουθώ όλους με την πρώτη ευκαιρία! Όσα σχόλια προλαβαίνω αφήνω...! Σας ευχαριστώ πολύ και για όσους μου στείλατε ευχές τα Χριστούγεννα! Να είστε καλά! Πολύ το εκτίμησα!
Λοιπόν, είμαι σήμερα εδω για να σας ανακοινώσω επίσημα την καινούργια μου σελίδα μου στο facebook...

Εσάς σας αρέσει;;;;;;

5 Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας!:

Unknown είπε...

Καλησπέρα!!!! πάω να σου κάνω like
καλή αρχή και ότι καλό στο καινούργιο σου ξεκίνημα!!!

Πραγματικά πανέμορφα ότι κάνεις!!!!
Θα χαρώ να τα πούμε και από το σπιτάκι μου!!!
Καλό βράδυ!!!

Demi είπε...

Καλές δουλειές Ρούλα!!Φτιάχνεις πολύ όμορφες μπομπονιέρες και κατασκευές!!συγχαρητήρια και οτι καλύτερο!!!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος είπε...

Γεια σου Ρούλα είμαι η Πέλα από το fb. πέρασα να σου πω ότι μ'αρέσουν πολύ όλες οι δημιουργίες σου κι ότι χάρη σε σένα έχω φάει τρελό κόλλημα με τον πολυμερικό πηλό!! αυτά! καλή επιτυχία και στο νέο σου ξεκίνημα (το έκανα το like μου) και τα ξαναλέμε! καλή συνέχεια :)

Sofi είπε...

Γεια σου Ρούλα καλώς σε βρήκα! Τέλειο το blog, προστέθηκε στα αγαπημένα! :)

Sofi είπε...

Για περάστε από το σπιτάκι (http://sofishomemade.blogspot.com/) για βραβειάκι!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...