Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Το προσκλητήριο μας "Κάστρο και Πριγκίπισσες"

Γειά σας...Εδώ είμαι πάλι...Θέλω απεγνωσμένα τη γνώμη σας μπλοκογειτονίτσα!!!Ετοίμασα ένα δείγμα απο το προσκλητήριο μας...

Είναι ρόζ κουτί ορθογώνιο όπως φαίνεται...εσωτερικά θα μπεί η πρόσκληση, που δέν έχω αποφασίσει ακόμα πώς θα γίνει, και εξωτερικά ήθελα να απεικονίζει μία παράσταση με το θέμα μας..Κάστρο και πριγκίπισσες. Δέν ήθελα κορδέλες. Έφτιαξα λοιπόν ένα κάστρο απο φύλλο αλουμινίου, έβαψα φούξια την σκεπή και σφράγισα δύο πριγκιπισσούλες και τις χρωμάτισα. Έκανα "γρασίδι" και έβαλα και ένα λουλουδάκι και μία πεταλουδίτσα σαν διακοσμητικά.
Όμως στο αποτέλεσμα κάτι δέν μου πάει καλά...Δέν μου φαίνεται τόσο ζωντανό. Σάν κάτι να του λείπει. Ίσως φταίει το χρώμα του κουτιού που είναι ρόζ. Ίσως έπρεπε να το είχα πάρει άσπρο για να αναδείξουν τα χρώματα καλύτερα. Αλλα τώρα τελείωσε τα έχω πάρει τα κουτιά. Εσάς πώς σας φαίνεται;;; Τί μπορώ να κάνω διαφορετικό βρε κορίτσια;; Πείτε τη γνώμη σας. Εσείς πως θα το κάνατε;; Ή καλό είναι τελικά να το αφήσω έτσι...

10 Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας!:

λΕλένη είπε...

Μου αρέσει αλλά ίσως θέλει αλλαγή στη διάταξη! Δεδομένου ότι τα κουτιά δεν αλλάζουν ίσως αν παραμένει κάθετο να βάλεις το κάστρο στην κάτω πλευρά ή ακόμα καλύτερα να το χρησιμοποιήσεις οριζόντια με τέτοιο τρόπο ώστε να ενώνεται η πριγκίπισσα με το κάστρο, σα να πηγαίνει προς τα κει.. Δεν ξέρω αν σε βοήθησα ή σε μπέρδεψα, το έκανα εικόνα αλλά στην περιγραφή δεν το έχω! Ίσως οι φίλες του scrapbooking να έχουν καλύτερες ιδέες! Φιλιά!

Νίκη είπε...

ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΌΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ! ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ.
ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ, ΚΑΝΕ ΠΙΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΟ ΓΡΑΣΙΔΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑΤΙΣΕΙΣ, ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΧΑΝΤΡΟΥΛΕΣ Ή ΠΡΑΣΙΝΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗ ΑΜΜΟ.

Unknown είπε...

Eίναι πολύ όμορφο και παιδικό!!! Θα μου άρεσε να δω μια μπορντούρα γύρω γύρω παιδική και αυτή (για παράδειγμα με πενάκι δυο τρεις γραμμές για να το κάνουν πιο παιχνιδιάρικο) Το γρασίδι θα μπορούσες να το κάνεις και απο χαρτί βελουτέ για να είναι πιο ζωντανό το χρώμα του !!! ή αλλιώς θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις κάποιο dabber! και θα μου άρεσε να δω δυο πυροτεχνήματα επάνω απο το κάστρο (αν το βάλεις λίγο πιο κάτω) απο χρυσόσκονη!!!
Αυτά ίσως να σου είπα πολλά αλλά μπορείς να τα δοκιμάσεις και να δεις το αποτέλεσμα!!!

Φιλια

Magdalene B. είπε...

καλησπέρα!ειναι γενικα πολυ καλό , κ τα μοτιβακια ειναι ομορφα. νομιζω αν αλλαξεις την διάταξη θα ναι καλύτερα. κ επισης οι πριγκιπισσες ειναι ατονες μπροστα στο καστρο. η τόνισε αυτες με κανενα γκλίτερ η το γρασιδι απο κατω.αλλα αμα πρασινισεις πολυ το γρασιδι πανω σε ροζ φοντο μη βγει υπερβολικο?δε ξερω...εγω κατι θα τονιζα στις πριγκιπισσες!καλη επιτυχία!φιλια!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

η θέση του κάστρου ίσως μπορούσε ν'αλλάξει... φαίνεται σαν να μην υπάρχει πρόσβαση προς αυτό.... τα πυροτεχνήματα που είπε η Μαρία είναι υπέροχη ιδέα...

Mαρία Α. είπε...

εμενα παντως μου αρεσει παρα πολυ! μπραβο σου!!! να σε ρωτησω τα φυλλα αλουμινιου που τα πουλανε γιατι θελω να αγορασω;

Ρούλα είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτσια μου για την υποστήριξη σας με συγκινείτε! Να'στε καλα όλες! Δοκίμασα στο περίπου βέβαια τις ιδέες που είπατε...Δέν ξέρω...Δέν μου βγαίνει κάτι καλο. Θα δοκιμάσω κανονικά ίσως θα τονίσω τις πριγκίπισσες, θα αλλάξω και τη διάταξη και θα βγάλω φωτό να μου πείτε πάλι...Βρέ τι πάθαμε με αυτο το προσκλητήριο...
Μαρία μου το φύλλο αλουμινίου ,μπορείς να το βρείς είτε σε μεγάλα καταστήματα με είδη hobby ή σε μαγαζιά που πουλάνε εργαλεία,χρώματα, ναυτιλιακά είδη νομίζω κάτι τέτοιο. Εμείς εδω στα Χανιά το βρίσκουμε σε ένα μαγαζί με ναυτιλιακά είδη ή το παίρνουμε απο ενα Μεταλλουργείο που δίπλα έχει μαγαζί που πουλάει διάφορα εργαλεία μεταλλουργείας και υλικά και έχει και τέτοια μέταλλα. Για να κολλήσει τώρα πάνω σε καμβά το μέταλλο το καλλάμε με σιλικόνη.

Mαρία Α. είπε...

σε ευχαριστω πολυ...εδω στο ηρακλειο δεν ξερω που εχει αλλα θα ψαξω...

Ειρήνη είπε...

Ρούλα μου είναι πολύ όμορφο,άσχετα από κάποια πραγματάκια που ίσως πρέπει να αλλάξεις.
Συμφωνώ με την αλλαγή της διάταξης.Θα μπορούσες να συνδυάσεις και κάποια άλλα στοιχεί πάνω από το κάστρο,κάποιο συννεφάκι ίσως από αφρώδες χαρτί που να του βάλεις glitter,όχι πάρα πολύ ή τα πυροτεχνήματα που είπε η Μαρία.
Θα σκεφτόσουν να το κλείσεις με δύο λεπτές κορδελίτσες από τη μία πλευρά μόνο;Από την πλευρά που είναι πιο άδεια ίσως.Φούξια και λαχανί ή φούξια και κίτρινη.
Δεν ξέρω αν σου έδωσα καμιά καλή ιδέα.
Περιμένουμε να δούμε!!
Φιλιά!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Με καθυστέρηση μιας εβδομάδας ήλθα να θαυμάσω τις δημιουργίες σου...ολα όμορφα , ο πολυμερικός πηλός με ξετρέλλανε.

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...